Sevgili Olmak Nedir?

Bakın Bu Çok Ciddi Bir Sorun Benim İçin Hiç Anlayamadım Bu Kavramı Gerçekten Bana Yardımcı Olabileceğinizi Düşünüyorum,Ve Gerçekten Sevmemiş Olmaktan Yada Sevme Duygusunu Bilmediğimden Korkuyorum,Yorumlarınız Gerçekten Benim İçin Önemli…

Sevgili Olmak El Ele Tutuşmak Demekmidir,Yada Sarılmak,Yada Telefonda Veya Yüzyüze Seni Seviyorum,Aşkım,Bitanem v.s Gibi Şeyler Söylemekmidir?
Bence Aşk İki Tarafında Karşıdakinin Kendisini Sevdiğini Bilmek ve Hissetmektir,Birlikte Bol Bol Zaman Geçirmek,Konuşmadan Bakışlarınla Ona Ne Hissettiğini Anlatabilmek…
Kısaca Sevgilinide En Az Kendin Gibi Tanımaktır!

Ama Gel Gelelim Bu Nasıl Bir Histir ?
Belki Gerçek Aşkımı Bulamadım Belkide,Bana Hissettiremediler..
Nasıl Bir Histir Peki?
Böyle İçinde Gaz Çıkarcak Gibi Birşey Mi Oluyor?(Kelebeklenme Diyorlar)
Dilinle Ayağının Yer Değiştirmesi ve “Hık!” Bile Diyememekmidir?(Heyecanlanma Galiba Adı).
Yada Sadece Ona Bakmak İstemekmi?

Bu İşin Bana Geniş Özetini Kimler Yazabilir?



About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Sevgili Olmak Nedir?

  1. Slimslam dedi ki:

    aşk birine sevdiğine üzülmemesi için bunu söyliyememektir , o seni yanağından öpünce kızarmaktır,akşamları uyuyamamaktır,yanına gidip konuşamamaktır,o sana türlü laflar etmesine rağmen birşey diyememektir ne de olsa o senin ''mükemmel'' in dir. 😉
    Slimslam

  2. The-Ice dedi ki:

    Saol SlimSlam

Bir Cevap Yazın

