Toplum Buna Hazır Değil

Bakın Bu Özgün Bir Yazıdır Yazanıda Benim.Gene Aynen Kendi Yorumum ve Gözlemimdir…

Benim En Yakın 2 Arkadaşım Vardır Birine Kız Kardeşim Derim Diğerine İse Kankam Yani Dostumun Dostu Derim!

Kankamla Okuldan Çıktık Geleneksel Olarak Etsiz Çiğ Köftemizi Aldık Kızılay Güvenpark’a Doğru İlerliyoruz.Gayette İki Arkadaş Gibi Konuşuyoruz,Gülüyoruz,Küfür Ediyoruz Falan Neyse Olan Bundan Sonra Oldu;
Herkezin Bakışları Secgiliymişiz Gibi İşte Toplum Buna Hazır Değil Bir Erkek ve Bir Kız Yanyana Yürüyorsa Kesin Sevgilidir Bunlar!Niye?!Neden?!
Arkadaşım Biz İki Arkadaş Değilmiyiz?Olamazmıyız?
Neredeyse Niye Bu Kadar Soğuksunuz Diye Gelip Ellerimizi Birbirlerine Tutturtacaklar.

Neyse Soruyorum Sizlere,Bu Görüşü Nasıl Değiştiririz?
Zaman Gene Herşeyin İlacımı Olucak?

Reklamlar

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s