Aman Eşref,Canım Eşref


Eşref Kimdir?

Eşref benim ve artık bütün ailenin ortak Sultan Papağanı bir yandanda dert ortağımdır…

Benimle birlikte HeadBang Bile Yapan Şarkılara Eşlik Edip Bombok Eden Bir Ortaktır Bu .
Ama Her Zaman Bir Şekilde Beni Sevdiğini Belli Eder Bu Eleman.
Mesela Bi Keresinde Yolun Ortasındaki Nah Böyle Eşşek Gibi Ağaç Dalını Görme Yanağında Büyük Kanyon Gibi Bi Yara Aç.

Sonra Ben Biraz Yarabandı,Batikon Yardımıyla Sardım Orayı.Sen Gel Benim Yarabandını Çıkar Sonra Orayı Yalamaya Başla Dumur Oldum…

Ben Bayılıyorum Bu Hayvana…
About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Aman Eşref,Canım Eşref

  1. The-Ice dedi ki:

    Aslında Yazılcak Çok Şey Var Hakkında Ama Benim Üşengeçliğim İşte…

Bir Cevap Yazın

