Klavyede Türkçe Sapması


Yazıya Nasıl Başlarsan Öyle Biter Diye Bir Olgu Olmadığı İçin Ben Saçmalayarak Başlayabileceğimi Varsayıyorum ki Galiba Saçmaladım…


Ama Bu Kadar Önemli Bir Konu Ne Yazıkki Hiç Kimse Tarafından İplenmiyor…
Bakın Belki Dikkat Etmediniz Belkide İşinize Gelmediği İçin Dikkate Almadınız…
Ama Bu Satırları İyi Okumanızı Öneriyorum.İşinize Gelirse Tabii.

Bakın Bu İşin Bir Çok Yönü Var Mesela Dış Kuvvetler,
Belki Küçük ve Saçma Bir İhtimal Ama Bu Böyledir.Bir Milletin Dili Olmazsa Bütünlüğüde Olamaz Bakın Bundan 10-15 Yıl Öncesine Kadar Herkez Birbirini Tanır Biri Yardım İstediğinde 50 Kişi Yardıma Koşardı Şimdi Herkez Birbirinden Korkar Halde Önce Milli Benliğimiz Yok Etmeye Başladılar Sonra Halkı Halka Düşman Ettiler Şimdi İse Dilimiz Yani En Büyük Benliğimizi Bizden Almaya Çalışıyorlar…

Başka Bir Yönü Var bu Özentilikten Başka Birşey Değil…

“K” Yerine “Q”,”V” Yerine “W” Kullanmak Size Ne Kazandırır??
Ama Sizden Benliğinizi Yani “Türkçe” nizi Alır!
Başka Dillerdeki Karakterlere Özenerek Ne Yaptığınızı Sanıyorsunuz?

Ben Sadece Yazarken Yapıyorum,Eğlence İçin Sadece.Ne Olcak ki?

Diye Düşünürsen En Büyük Hatayı Yaparsın Hatta Ben Sana Direk “Mal” Derim.

Gene Başka Bir Yön;

Kişiliksizlik;Eğer Bu Şekilde Türkçe’yi Katlediyorsanız Kişiliksizliğinizin Kanıtıdır,
Kime Özendiğinizi ve Kendinizi Farkettirmeye Çalışmak Sürekli Göze Batma Çabasıdır,Farklı Olmaya Çalışmaktır.Kesinlikle Başka Birşey Değildir.Ve Asla Kendi Benliğinizi Ezerek Farklı Olamazsınız Angutlar?

Size Burdan O Kadar Fazla Hakaret Etmek İstiyorumki Tahmin Edemezsiniz Fakat Elden Ne Gelirki Bazı Arkadaşlarımada Söz Gideceği İçin Bunu Yapamıyorum!

Saygılar ; The-Ice

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

