RedBull Kanatlanıyor Ama!…


Okurlarım,Yavrularım;Artık Giriş,Gelişme,Sonuç Tarzından Bıktım Ben Direk Konuya Girişiyorum :D.


Evet Redbull Kanatlandırıyor,
3 Gündür Sabahlıyor Gece 3-4 Arası Yatıyorum Sabah 11 Gibi Kalkıyorum,
Bugün Dedim Yok Bu Olmayacak Kalk Dedim(Kıçıma Dedim Bunu) En yakın Markete Gittik(Biz);

– RedBull Yok Ağabey Bürn Var Olurmu?
•Eee Şey Ben Kanatlandım Bile
Zor Bela Çıktık;

B:Oğlum Bu Bakkal’ın Oğlu Hergün Bi Garipleşiyo Lan?!?
G:Lan Yörü Bak Önüne!
B:Götümle Konuşuyorum Ben Lan?!?!
Bunlar Hep Uykusuzluğun Yan Etkileri..

Diğer Bakkala Gitim 100M Fark Atarak Ulan Ordada Burn.
Kendi Kendime Dedim Bu Sefer:

“Lan Burası Burn’un Babasının Yerimi Lan?”


Neyse Son Çarem “Makro Market” Girdim.
Büyük Bir Hızla Buz Dolaplarının Oraya Bürn’ü Gördüm Tam Kalay Çekicem 2 Tane Boğa Biri Kaldırmış Kovalıyor,Diğer Kıstırmış Kaçıyor(Buda Uykusuzluğun Yan Etkisi).Kasaya Koştum(Kıçım Arkadan Sitemlerde;”Sol Tarafı Sürttün,Aloo!”).

Büyük Bir Gurur+Onur-Para Karışımıyla RedBull’u Açtım 3 Yudumda Bitti.
Ben Sanıyorumki Anında Böyle İlahi Bir Güç Gelcek Bana Düz Duvar Tırmanıcam…

Neyse Kapıyı Açtım Eşref’in Çığlıkları;

G:”Lan Kes!”
B:”Sen Eşrefle Nasıl Konuşuyosun Lan?”
G:”Korktum Birden Şeyedince…Abi?”
B:”Siktir Git Yoluna Ben Başka Göt Bulurum”

Bunlarda Hep RedBull’un Etkisi Tabii.Neyse Saat Şu An İtibariyle 18.20 Ve Benim Parmaklarım Takır Takır Değil T-a-k-ı-r T-a-k-ı-r Yazmaya Başladı.

Yani Önce Coşturup Sonra Fitil Ediyo Birde Bürn’ü Deneyecem…

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

