Nickimin Tarihçesi


Bu Yazıya Daha Önce Başlamıştım Ama Diğerinde Yazasım Yoktu…
Neyse Bu Yazı Sizi Niye İlgilendirir Bilmem Ama Yazacam Photobucket.

Bundan 3-4 Yık Önceydi…Hamit ve Ben 8.Sınıflarla Kavga Ettiydik Photobucket.
Neyse Üzerinden 3 Gün Falan Geçmişti Hani.
Bunlar 15 Kişi Çevirdi Etrafımızı Bam Güm Daldık 15’e 2.
Hiç Delikanlılık Yapmıyacam
Photobucket;
İyi Dayak Yemiştik
Ama Karşı Tarafada Hasar Vermiştik Her Birinde En Az Bir Pansuman VardıPhotobucket.

Neyse Yeni Müdür Yardımcısı Olmuş Bir Din* Hocamız Vardı…İsmi Lazım Değil Photobucket

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

