En Önemlisi Sizsiniz

Merhaba Gene Ben Bu Blog Ne Kadar Okunuyor Bilmiyorum Pek Okuyanım Olmadığınıda Biliyorum Ama Genede Yazıyorum En Azından İçimi “Boşaltıyorum”…

Bu Günü Konum Sizden Daha Değerli Başka Birşey Yok Hayatınızda Bunu Sizlerle Yada Tek Okuyanım Varsa Seninle Paylaşmak :D..

Hayat Gerçekten Kısa Arkadaşlar Bakın Benim 17 Yılım Bu Hayatta Ama Ben Bunu Anladım Diyeceksiniz Neler Yaşamış Olabilirsinki Sen Daha Gençsin…Önünde Uzun Yıllar Var…Hayır!.Belki Var Belki Yok…

Önümüze Bir Çok Aşk Çıktı & Çıkacak Daha Çok Dost Edinip Daha Çok Arkadan Vurulucaz…

Hepsinin Götüne Koyun Rahvan Gitsin Felsefe Bu…

Şimdi Aranızda

“Ama Ben Çok Sevdim…”

Tadında Arkadaşlarımız Çıkacak…
Tabiki Çok Sevdin Ama O Seni O Kadar Sevdimi?
Ben Bunu Biraz Geç Anladım Arkadaşlar Ama Sadece Şunu Diyebilirim

“Karşındakine Ne Kadar Değer Vereceğini Karşındakinin Sana Verdiği Değer Belirler”

Bu Böyledir…Ve Böyle Olmalıdır…

Bu Hayatta Herkez Sizi Bıraksa Bile Kendinizi Bırakmayın Çünkü “O” Yani Siz Hep Başbaşasınız Asla Ayrılamazsınız Ayrılmayın

Kendizi Bıraksanız Bile Kendiniz Sizi Bırakmaz

Biraz Kafa Karıştırıcı Olmuş Olabilir.Düşünün Kendi Kendinize Konuştuğunuzu “O” Size Hiç Dert Yandımı Hep Sizi Dinledi ve Çözüme Kavuşturdu Olayı…Çünkü Sizin Derdiniz Onun Derdi…
Onu Asla Bırakmayın Çünkü Onu Üzmeye Değmez…

Bu Sefer Bu Yazı Kısa Oldu Diye Dahada Yırtınıp Laf Kalabalığı Yapmıyacam …

Saygılar The-Ice


About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

