Yazalım Rahatlayalım!


Arkadaş ben anlamıyorum…

“Eğer sana daha fazla zarar vericeksem ayrılalım…”

Bu nedemek seni düşünüyorum demek değilmi?Yada benim algılarım iyice sı.tımı…
Anlayacağınız üzere sevgilimden ayrıldım olay şöyle (sizden mi saklıycam lan) ;

Pazar günü çıkmaya başladık güya gizli kalcaktı ama ben malım gittim bir ortak arkadaşımız var(kardeşim o benim)(mallığımı da burda kabul ederim çünkü harbiden malcaydı)
Dün buluştuk ve ben bunu arkadaşıma sözylediğimi sevgilimse söyledim…Biraz azar yedim konu kapandı..O güb gayet güzel mutlu mesut bitti falan yattım kalktım sabah oldu(sanki çok farklı bişi)
Mesajlaştık 3 mesaj falan ondada gayet iyiydi…
Neyse msn denen yere girdi hüoop birden soğudu falancık sonra işte sana söyleme dedim söyledin falandı filandı kafam amcıklandı düşündüm biraz ;
“Gerçekten ben böyle biri değildim,sır saklayan rahatlıkla dertleşilebilecek kimseye sır vermeyen biriydim bunu yapmış olamam heleki sevgilime,bunu söyleyerek gerçekten çevresiyle arasını bozdum oha bana”.

Aynen bunları söyledim sizlere karşı gayet açığım arkadaşlar 🙂

Ve ilk başta söylediğim cümleyi kurdum…Yanlış anlaşıldım galiba şöyle bir sonuç çıkardı :

Sen beni sadece kullandın herşey benimle olana kadardı değilmi ben anlayacağımı anladım bitti,Sen beni sadece sevdiğini sanıyorsun!

Kısacası “Beni bir sen anladın ama onuda yanlış anladın…”

Saygılar 🙂

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

