Dank..!

Zaman çok iyi bir ilaçtır aslında…Herşeye yardım edebilecek bir ilaçtır…
Unutmaya,sağlıklı düşünmeye,sinirin yatışmasına ve daha birçok şeye yarar…

Benim şuanki derdim sağlıklı düşünmek…Olay artık herneyse,ilk geliştiğinde muhtemelen ya sinirli ya üzgün,efkarlı yada şoka bağlı olarak mutlu mesut dolanırsınız ortada..

Şokun etkisi veya üzerinden biraz zaman geçtikten sonra ise yaşamaktan tiksinirsiniz canınızın yarısı gitmiş gibi hissedersiniz veya hassiktir diyip geçebilirsiniz ki ben elinizi öperim bunu yaparsanız hemde sulu sulu…

Zaman bir okadarda hızlı geçer en mutlu anınızda “Hıkıığk” deyip gidersiniz kıymetini bilin..!

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

