Monthly Archives: Aralık 2009

N’Aşk

Daha önceki bi yazımda “Aşk Yoktur.” demiştim.Tamamen yanlış ifadeler kullanmışım.Aşk vardır kelime anlamıda vardır.”Sarmaşık” arapça bir kelimedir ve aşk’ın anlamıdır. Herkesin aşk anlayışı farklı olabileceği gibi benimkide farklıdır.Bence aşk tam olarak şudur ki ;Sarmaşık!Yani aşk’In anlamıyla benim aşk kavramım aynıdır. … Okumaya devam et

Benden Naneler içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Hayaller Kalelerinizdir

“Hayalleriniz Zihninizin Kaleleridir.Kaleleri Geçebilen Sizi Çözer…”Bu lafı yeni “sıçtım”.Öncelikle bu yazıların hepsi “Pink Floyd – High Hopes” eşliğinde yazılmaktadır.>>Hayal kurmak bedavadır arkadaşlar.Ve iş şizofreniye dönmediği sürece gayet yararlıdır hayal kurmak.Hayallerinizde yaşamadığınız sürece gayet gerçekçidir hatta hayaller.>>Hiç olamadıklarınız,olmayanlar ve sizinle olmayanlar … Okumaya devam et

Benden Naneler içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Uzaktan Kumandalı Hayat

Hani bir yazı yamıştım “Tanrı’nın Oyuncakları” adında bir yazı yamıştım.Bu yazıda ona ek yada karşılık yada geliştirici gibi birşey. >>Tanrı her zaman kendi oynamaz oyuncaklarıyla.Bazen kahramanlar yaratır oyuncaklarını onlar oynatsın bende izleyeyim diye.Oyuncaklarına bazı duygular vermiştir.Yarattığı kahramanlar ne derse oyuncakları … Okumaya devam et

Benden Naneler içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Aşk Gene!?!

Öncelikle herbirinizden özür diliyorum bu başlık için… >>Aşk çok aşağılayıcı bir duygu…Tabi plotonik için.Aşık olunan için ise hoş tabi.Onurunu okşar,yönetecek adamın olur ve kendi güzelliğini tescil ettirip egosunu tatmin edebilir.Geçici olarak onu mutlu kılar ve götünü kaldırır.>>Ama gel gelelim ki … Okumaya devam et

Benden Naneler içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Dertler Zenci Çükü…

“Daha gençsin lan ne derdin olucak!?”Ehehehe…>>Neyse…Bence bir dert sorun deildir yani ruhsal bir sorun değildir.>>Derdi olmayan insan,herşey günlük gülistanlık,kuzular,koyunlar…Meee!Siktir lan.Derdi olmayan insan şizofrendir bence yada Pollyanna’dır…>>Ama dertte iyi bir nane değildir.Düşününce…(Neyi düşünüyorum?Gerek yok düşünmeye)>>Genç yaşta bile insanın birçok derdi olabilir.Misalen* … Okumaya devam et

Benden Naneler içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Ballı Sözler

Burası da yeni bölüm.Aklımdan sıçtıklarım,veya başkalarının sıçırttıkları sözler burdan yazıcam…Sonumuz Hayrolsun…

Ice Sözlük içinde yayınlandı | Yorum bırakın

Ben Kimim ? Sen Kimsin?

Beni ben yapan,seni sen yapan nedir?Nelerdir..?>>Adın mı?Soyadın mı?Yoksa aciz deriden etten kemikten içine üç beş organ serpilmiş bedenin mi?>>Seni sen yapanı ben bilmesemde,beni ben yapanı ben biliyorum… Beni ben yapan tamamen benim?!?Düşüncelerim,yaptıklarım,hissettiklerim,yaşadıklarım,yaşattıklarım,anılarım,geleceğim,geçmişim,arkadaşlarım,çevrem,ailem…Ve bana sahip olanlar dır beni ben yapan…>>Ama beni … Okumaya devam et

Benden Naneler içinde yayınlandı | Yorum bırakın