Uzaktan Kumandalı Hayat

Hani bir yazı yamıştım “Tanrı’nın Oyuncakları” adında bir yazı yamıştım.Bu yazıda ona ek yada karşılık yada geliştirici gibi birşey.

>>
Tanrı her zaman kendi oynamaz oyuncaklarıyla.Bazen kahramanlar yaratır oyuncaklarını onlar oynatsın bende izleyeyim diye.
Oyuncaklarına bazı duygular vermiştir.Yarattığı kahramanlar ne derse oyuncakları onu yapsın diye
Verdiği duygunun adı da Aşktır.

Oyuncaklar bu duyguya sahiptir ne yazıkki…
>>
{Bu blogun sahibi olan oyuncak bu duygunun var olmadığını savunsada gözlemlerinde olduğunu da sanmakta}
>>
Bende sanki uzaktan kumandayla yönetiliyorum ama aşık değilim bunun adı başka birşey ben aşık olmadım sanıyorum hayatım da hiç bu duyguyu birinin bana anlatmasını reja etmiştim daha önceleri ama pek siklenmemiştim..
>>
Aslında hepte aşk değildir bu duygu…Sadakat olabilir,bağlılık yada vefa da olabilir.
Benim ki galiba bunlardan biri arkadaşlar…
Etrafımdakileri kendimden çok düşündüm her zaman ve yapacaklarımı da onlara göre ayarladım hep…
Şunu yapsam o bozulurmu,bununla konuşmaz bunun sevmediği bir arkadaşı bozulabilir uzak durayım en iyisi.
>>
Hep böyle yaşadım ama yaşamaya da devam edicem.Çünki değer verdiklerim asla değerlerini boşa çıkarmadılar asla kahpelik ve türevi naneler yemediler.
Her zaman arkamda ve yanımda oldular….
Ben hayatımı ve hayatımdakileri onlara göre seçmişim suç mu..?
>>
Hadi eyvallah.

The-Ice
About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

