N’Aşk

Daha önceki bi yazımda “Aşk Yoktur.” demiştim.Tamamen yanlış ifadeler kullanmışım.
Aşk vardır kelime anlamıda vardır.”Sarmaşık” arapça bir kelimedir ve aşk’ın anlamıdır.

Herkesin aşk anlayışı farklı olabileceği gibi benimkide farklıdır.Bence aşk tam olarak şudur ki ;
Sarmaşık!
Yani aşk’In anlamıyla benim aşk kavramım aynıdır.

Aşıkların birbirlerine dolanarak birbirlerinden asla ayrılamayacak ve birbirlerine muhgtaç olacaklarını bile bile dolanmaları sevişmeleridir aşk!

Aşığın aşkı büyür,büyür,büyür ve artık kendi başına ayakta kalamayacak kadar kırılgan olur.Aşkına ihtiyacı vardır artık onun!Zaten aşığı da aynı durumdadır.

Ki eğer kavuşurlarsa birbirlerine kör düğüm olana kadar sarılırlar sarılırlar en sonunda birbirlerine muhtaç kalırlar ve birbirlerinden güç alarak büyümeye devam ederler

The-Ice
About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

