Asker Çocuklarını Duyun!

Siz hiç çok sevdiginiz babanızı suçsuz olduğu herkes tarafından bilindiği halde parmaklıklar ardına koydunuz mu?
Maruz kaldığınız haksızlık yüzünden nefes alamadığınız, uyuyamadığınız ve yemek yiyemediğiniz oldu mu?
Tutuklama, mahkeme, ceza evi gibi kavramlar hayatınızda hiç yer almazken ansızın içinde bulunduğunuz dünyanın tam orta yerine bomba gibi düşüp bütün dunyanızı kararttığı oldu mu?
İçinizde kopan fırtınalara ragmen sessiz haykırışlarınızı kendinize saklamak durumda kaldınız mı?

Ben kaldım….
Bir asker cocuğu olmak aslında asker gibi onurlu ve gururlu yaşamak demektir…bizler oyle gördük, öyle yaşadık… babalarımızın Turk bayragını dünya denizlerinde şerefle dalgalandırabilmeleri için ömrümüzün yarısında babalarımızı görmedik…babalarımız vatan toprağı sayılan gemileri ile limandan ayrılırken elimizde Turk bayrakları, gozlerimizde yaşlar ile arkalarından, sayısını bilmediğimiz kere el salladık…yine kardeşlerimiz, annelerimiz üzülmesin diye göz yaşlarımızı içimize akıttık…herşeye ragmen hep dimdik ayakta durduk ve vatan icin her sıkıntıya gogus gerdik….
Şimdi yine dimdik ayakta duruyoruz cunku biliyoruz ki babalarımızın tek suçu vatanlarını çok sevmek….siz hiç merak etmeyin, bizler biliyoruz ki sizin gibi insanların cezaevinde bir saat bile kalması bu ülke için çok büyük kayıp…
Evet bugun benim babam sebepsiz yere sorgulanıyor…boş yere bekletiliyor…bugun bu ülkede cocuklarına “Ülkem” ve “Ege” isimlerini koyan bir adam vatanına zarar vermeyi düşünmek ile suçlanıyor!
Biz ise herzamanki gibi dimdik ayakta duruyoruz…cünkü biliyoruz ki sen öyle olmasını isterdin…
ben şerefli ve onurlu bir Turk askerinin kızı olarak dünyaya geldim ve o şekilde ölecegim…sen hic merak etme babacığım!
Bu yazıyı büyük haksızlıklara maruz kalan tüm asker ailelerine ithaf ediyorum…
SAĞDUYULU MİLLETİMİZE
Biz 27 senedir bu millet için çalışan bir babanın kızlarıyız.
Biz içimizi vatan, millet, cumhuriyet ve Allah sevgisiyle dolduran, milletini her şeyin üstünde tutan bir babanın kızlarıyız.

Biz doğumlarımızda bile bulunamayan, çoğu doğum günümüzde sesini bile duyamadığımız, aylarca görevden dönmesini beklediğimiz bir babanın kızlarıyız.
Biz mukaddes görevini, milletini her zaman ailesinden üstünde tutan, vatanına milletine aşık, şerefli bir babanın kızlarıyız.
Biz parkta babalarıyla oynayan çocuklara her zaman imrenerek büyüyen iki kız kardeşiz.
Biz onuru ve ismi için yaşayan, bizi de bu şekilde yetiştiren fedakar bir babanın kızlarıyız.
Biz Tuğ Amiral Cem Aziz ÇAKMAK’ın kızlarıyız.

Ne büyük bir haksızlıktır ki, babamız aşık olduğu vatanına, milletine komplo kurmakla suçlanıyor.
Gözyaşlarımızla yazdığımız bu satırlarda canımızı acıtan bu haksızlığa karşı sesimizi duyurmak istedik.
Babamızı ‘HAKETTİĞİ ÖZGÜRLÜĞE KAVUŞTURACAK’ kararı verecek olan büyüklerimize güvenimiz tamdır.
Tuğçe-Dilara ÇAKMAK

YÜCE TÜRK MİLLETİNİN BİGİSİNE,
Yetmiş altı yaşında emekli Deniz Atsubayı ve Kıbrıs gazisiyim.Vatanım ve milletim için 30 sene hizmet verdim.Hayatımı bu değerler uğruna feda etmekte hiç bir beis görmedim.Deniz kuvvetlerinde muharip astsubay olarak gemi silahlarını kullanmak görevine sahiptim.Kara savaşlarına bigane olduğum halde komutanlarımın emriyle Kıbrıs 6. kolordu emrine verilerek Kara muharebesine katıldım.Taktik ve silah bakımından yabancı olduğum bu göreve asla yapmam yapamam düşüncesi içime doğmadı.Yurdum ve yüce milletim için canımı vermeye,şehitlik mertebesine yükselmeyi şeref addettim.
Yukarıda şahsım hakkında verdiğim bilgiden maksat Askerlik mesleğinin mukaddesliğini
şahsım adına anlatmaktır.Bu düşüncelere hakim olmuş bir baba olarak,oğlumun şerefli ordu mensubu olması için peygamber ocağına verdim.O da bu manevi görev bilinci içinde azim ve gayretle vatan ve milletini şer güçlere karşı müdafaa etme çabasıyla Türk kültürünün şerefli addettiği paşalık mertebesine nail oldu.

23.02.2010 günü duyduğum haberle hayatımın şokunu yaşadım.Oğlum, devlet ve milletimin aleyhine komplo ile itham edildi.Ben bir baba ve asker olarak asla vatanına ve ulusuna ihanet edecek bir evlet yetiştirmedim.Hiçbir somut delile dayanmadan yapılan ithamların sonucu oğlumun tutuklanmasının acizliğin ifadesi olduğunu düşünmekteyim.
Bu sanal teorilerin insan hakları ve mukaddes değerler içeriğinde anne,baba,eş ve çocukları büyük üzüntüye gark etmesi kimsenin hakkı değildir.
Bu husus hakkında ulu Allah’ın yüce mahkemesinde davacı olacağıma büyük ulusuma söz
veriyorum.

Tuğamiral Cem Aziz ÇAKMAK’ın babası
Mustafa Cemil ÇAKMAK
Gazi Em.Dz.Ast.sb.

YÜCE ULUSUMA,
‘Cennet annelerin ayakları altındadır.’ Ulu İslam Peygamberinin bu beyanı analığın mukaddesliğinin bir ifadesidir. Bunun bir açıklamasına gerek yoktur çünkü anlamı apaçıktır.
Anne duygusunu ancak Anneler bilir. İki kız bir erkek evlat dünyaya getirdim. Onları karnımda taşırken tekme atışları, kıpırdanmaları, konuşmalarımı dinleyerek rahatlamalarını hissetme aşkını ifade edecek kelime yoktur.
Eşim, Dn.Ast.Sb.’yı idi. Günlerce,aylarca evinden uzak, vatan görevinde oluyordu.Ben çocuklarımı tek başıma büyütme gayreti içinde oldum. Ekonomik gücümüzün yetersizliği nedeniyle derslerine yardımcı olacak bir öğretmen tutamıyorduk. Kendim sabahlara kadar ders çalışarak kendimi bu hususta yetiştirmeye çalıştım ve muaffak oldum.Bunun neticesinde, kızlarımdan biri ekonomist biri matematik mühendisi oğlum da subay oldu.

Aziz milletim, size çok kısa olarak annelik vazifelerimi anlatmaya çalıştım. İnanın ilk önce onlara vatan ve millete karşı gösterecekleri hizmetin mukaddesliğinin önemini ve terbiyesini verdim. Hiç şüpheniz olmasın, onlar bu öğütlerimi sinelerine işlediler ve nakşettiler.
Oğlum, subaylık görevini her asker gibi o kadar sadaket ve azimle yerine getiriyordu ki onu her yakınıma her önüme gelene bu çalışmalarından ötürü kıvanç ve övgü ile anlatıyordum. Oğlumun ne kadar mert ve ne kadar özü sözü doğru bir çocuk olduğu hususunda, Allah’ın huzurunda sizlere kefil oluyorum.
Vatanına milletine ihanetle itham edilmesi, suçlanması yetmiş bir yaşındaki annesinin yüreğinde AH!… çığlıklarının yükselmesine neden oldu. Çünkü o, milleti ve vatanı için zerre kadar böyle bir düşünceye asla sahip olmamıştır. Bunu da yaptığı çalışmalarla kanıtlamıştır. Siz yüce milletime bunu bir örnekle anlatmak istiyorum.

Oğlum, askeri ateşe olarak vazife gördüğü Malezya’da, yurdunun ulusunun menfaatleri için yaptığı tanıtımları, kendi bütçesi işe karşılamayı şeref addetmiştir. Amerika, Rusya, Hindistan, Endonezya, Pakistan ve Tayland Ülkelerinin askeri ateşelerinin takdiri ile karşılanmıştır. Ayrıca Türk Genel Kurmay’ı tarafından mükafatlandırılmıştır.
Oğlumun, vatanına ihanet ettiğine dair açık deliliniz nedir? ‘Mış’larla, söylentilerle insanlar itham edilemez. Yüce Allah, suçun sabitliği için açık ve net delillerle dört kişinin aynı görüşü bildirme şartını koşmuştur. Bu konuda, böyle bir husus elde edilmiş midir?
Ah!… Bu çığlık, bir annenin yüreğinin dağlandığının ifadesidir. Bunu ise yalnız anneler anlar. Lütfen güzel analar, masum evlatlar için dua ve niyazlarınızı eksik etmeyin.
Yüce Milletime, başımın dik yüreğimin cesur olarak büyük adaletin tecelli edeceğini sizlere arz ederim.
Tuğamiral Cem Aziz ÇAKMAK’ın annesi
UÇAY ÇAKMAK

İNANIYORUZ…
İnanıyoruz çünkü bugüne kadar asker çocukları olmanın tüm zorluklarına göğüs gerdik. Birimiz altı ay boyunca babamızdan uzak kaldık, hiç göremedik, diğerimiz daha on günlükken babamız üç ay denize gitti ve uzak kaldı. Okulun ilk günlerinde babamız hiç yanımızda olamadı. Bir derdimiz olduğunda onunla paylaşamadığımız anlar oldu. Zaman zaman bu zorlukların burukluğunu yaşasak da belli etmemeye çalıştık ve güçlü durmayı bildik çünkü biz asker çocuklarıydık. Bize daima güçlü ve dik durmak öğretilmişti.
Babamız bu vatan için senelerce şerefiyle çalıştı ve bir an olsun bile bundan şikâyet etmedi. Bugün babamız Tümamiral Semih Çetin büyük bir haksızlık ile karşı karşıya fakat bizler onun kızları olarak ona sonuna kadar inanıyoruz. Bunca zaman onuruyla bu ülke için çalışan ve vatanını seven babamızın yanlış hiç bir şey yapmadığını biliyoruz. Her zaman olduğu gibi onun yanındayız. Bizim alnımız açık, başımız dik, ayakta duruyoruz. Onun gibi bir babaya sahip olduğumuz için her zaman gurur duyduk ve bundan sonra da duyacağız.

Orjinal Link : http://bit.ly/aXSfdb

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Paylaşmak İstediklerim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

