Beden ve Ruh

Kısa tanımlarla başlayalım biraz gizemli olacağı için felsefe terimleriyle açıklayalım…
*Beden,vücut, bi bakıma ruhun tersi…
*Ruh ise,insanlar arasındaki uyuma ve elektriğe neden olan enerji çeşidi.fiziksel hayata uyum ve uygulama yaratabilmek için beyini kullanan varlık.ölümsüz olan yegane varlığımız.benliğimiz.
Tabi bunlar benim umurumda olan tanımlar değil.
**
Benim için beden Tanrı’nın sana geçici bir süre karı kız tavla bişeylere sürt vesaire amacıyla herkese ayrı dağıttığı kostüm.
Benim için ruh ise gen Tanrı’nın bize sonsuza dek verdiği kostüm içindeki insanın,varlığın ta kendisi.(Yersen)
**
Tamamdır bütün tanımları yaptığımıza göre devam edebiliriz.
Ruhun işi şudur,sana “insani” değerleri veren barındıran kozmiki enerji.Acı çekmeni,mutlu olmanı ve aşık olup,nefret etmeni tabii en önemlisi beynini kontrol eder.Nasıl yapar bunu şöyle ki,geçmişinden yararlanır.Bu konuya başka bir konuda devam edicem söz veriyorum.

Bedenin işi ise,canının yanmasını sağlamak,bazı işleri yerine getirebilmek ve tabii ki karı cinsi etkilemek.
**
Ben bazı insanlar gördüm sadece ruhlar…Bazı insanlarsa sadece bedenler…
**
Sadece ruhu olanlar şanslılar.Onlar şöyle insanlar,onlar bilgeliği bulmuşlar hani dünyevi şeylerle ilgilenmez derler ya bunlar öylelerdir.Hayata sağlam tutunmuşlardır,kendilerini mutlu eden şeyleri bilirler onlarla yaşarlar,her türlü sorunla başa çıkmasını bilirler.Bedene takılmazlar ruhlarını yani asıl kendilerini beslerler.Bu insanlar aşk’ı ebedi yaşayabilecek insanlardır
**
Sadece bedene sahip olanlar ise…Onlara acıyorum gerçekten.Çünkü onlar sadece bedenin amaçlarıyla yaşarlar.Sadece fiziksel zevkleri tadarlar..Varsınlar tatsınlar…Buna bi sözüm yok.Ama şahsi düşüncem olarak acıyorum sadece.Bu tür insanlar hakkında daha fazla yazmak isteyeceğim birşey yok.Şayet  vardır tanıdığınız insanlar.
**
Ah…Az kalsın asıl konuyu unutuyordum.Bir tür insan daha vardı.Bunlarda ruhları ölen ve başka insanların ruhlarına parazit olan insanlar.Yanlış anlaşılmasın bu “parazit” kelimesi.Hiç bir zararları yoktur merak etmeyin.Sadece ölen ruhlarıyla aynı ruhu bulurlarsa o ruha sahip bedeni biraz rahatsız edebilir.
Tabii bazen tatlı bela olur bazen cidden bela olur.
**
Şu da var ki eğer bu biri beden diğeri ruh sahibi olan iki kişi aşık olursa bu iş tutmaz inanın tutmaz…

Saygılarımla…The-Ice
About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

