Ben Deliyim

Bunu söylemek cesaret ister…Bana hep deli derler neden ben bilmem.Delilik derken psikolojik olarak yani tıbbi delilik değil…
Olay şudur deli olmak güzeldir…Bana neden deli derler?
Kafama esen herşeyi yaparım başkalarına zarar gelmeyecek ise…
Kuralları çiğnerim çünkü kurallar bunun için.
Asla sıkılmam ben deli olduğum için…Gerek kendi kendime konuşurum,gerek hayali baterimle ritim tutarım,çok çok da hayal kurarım ama sonuçta asla sıkılmam 🙂
Galiba bu yüzden bana deli diyorlar.E desinler banane?
Eğer ıssız bir adaya düşsek sadece ben delirmem galiba.

Çünkü ben zaten deliyim 😀

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

