Bir Kayıp Gençlik…

Bir kayıp gençlik var…Hani “Apolitik Gençlik” deniliyor ya…Keşke denilecek bir haldeyiz artık.
Dün kardeşimle yani 12 yaşında bir Türk gencine sordum “Genelkurmay Başkanımız Kim?” dedim “O Neyki?” tarzı bir cevap aldım…

Tamam hadi o 12 yaşında…Ya ondan büyükler?
Herkes bir sevgili deryasında,hoş görüneyim,sanallaşayım,sevgilim olsun,alemlere akayım…Oh!
Eee?Sonu var mı bunun?
Ulan deden sen karı kız kovala diye mi kurtardı.Siyaseti bıraktım sadece biraz güncel olun.Ülke üzerindeki oyunları fark edin alet olmayın en azından…
Ama nerde..?Son albümler son partiler tiwitler mesajlar durum güncellemeleri herşeyi biliyorsunuz ama NATO nedir?Neden katıldık bilmiyorsunuz…Ergenekon nedir amacı nedir,Tayyeap kimdir amacı nedir?
Hiç bir fikriniz yok değilmi…
Dilimizin içine ettik,Tarihimizi yozlaştırdık,Geleneklerimizi batılılaştırdık,Kullandıklarımızı yabancılaştırdık,Ekonomimizi yabancılaştırıp dışa bağımlı olduk,topraklarımızı satıyoruz,yabancılaştırıyoruz,özelleştiriyoruz…
Elimizde ne kaldı?

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

