Ölmek?!?

Edebiyat dersi Fecri Ati dönemi Ahmet Haşim şiirleri yorumlamak…Sınıf boştu zaten bugün…
Edebiyat derslerini severim çünkü bir sürü malzeme çıkar bana düşünmek için yada buraya yazmak için.Bu gün şiirlerini incelediğimiz herif bildiğin emoların büyük büyük dedesi.Bu kadar ölüm kusan bir adam ben hayatımda görmedim.Ankara>Kızılay>Güvenpark/Karanfil hariç…
Ama ölüm de baya bir ciddi konu yani daha ötesi yok ki anasını satayım.
Ölene üzlür insan bunun nedenini araştırmaya gerek yok değil mi?Gideni özleyecektir,bir daha asla görüşemeyecektir onla.Yada ölüm şekline üzülürsün,eski günlerini hatırlarsın üzülürsün bir daha onunla yapamayacağın şeyler aklına gelir.
Peki ya ölen ne düşünüyor acaba bulunduğu durumdan memnunmudur?Yani ölü olmak…Hayatının sona ermesi hakkında ne hissediyor yada ne düşünüyor?
Belki mutludur verginin son ödemesini kaçırmıştır ve batacak bir şirketi vardır?Arkasından üzülecek kimse yoktur?Belki çok acı çekiyordur?Her yönden acı çekiyor olabilir aşk,hastalık v.s…
Yada ölüm nedeni hakkında ne düşünüyor?Düşünsenize bir sevdiği için ölmüş olabilir?Veya binlerce,milyonlarca kişi tarafından ölünce bile hatırlanabilecek bir şekilde ölmüştür.Tabi bu yorum benim kişisel egomdan dolayıda ortaya çıkmış olabilir ama ben bok yoluna gideceksem birilerine hayrım dokunarak ölmek isterdim…Bitti…

The-Ice

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

