Delileri Sevelim Koruyalım

Bakınız daha önce size delileri tanıtmıştım hani…Hatırlarsınız hatırlamazsanız biraz blog’U karıştırın yada arama yapın heybeye koymadık biz onu oraya.Neyse.

 

Bu devirde insanlar farklı görünmek,karşı cinsiyetin gözüne(başka yerlerde geçiyor tabi insanların kafasından) girebilmek için,herhangi bir topluluğa ortama kabul edilebilmek ve benzeri nedenlerden dolayı kendileri olmaktan çıkıyorlar…Deliliklerini,benliklerini bir kenara atıp bütün dünyaya ve kendine karşı bir rol takınıp,o rolü oynuyorlar.

Efenim neymiş,o kız rcuk dinliyor,eğer bende dinlersem belki bana bakar?

Entel takılıyor felsefe okuyor gidip hemen Nietzche ( bi tek bunu bilirler) kitanı alıyım muhabbet olur…

Hassiktir lan lale…

Sürekli rol yaptıktan sonra sen kendin olmıycaksın o kızla yada o grupta,

Senin yansıman senin yarattığın “Tyler Durden” olacak o gruptaki yada o kızla zaman geçiren.

Demek ki neymiş,rol yapmayıp kendimiz oluyoruz.

Moruk yorgun gibisin?

The-Ice

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Delileri Sevelim Koruyalım

  1. Atlas Akın dedi ki:

    Bu “moruk” dalgasını çok seviyorum kanka!

  2. The-Ice dedi ki:

    Bende çok seviyorum yahu aşık olasıca…

Bir Cevap Yazın

