Antexpo.Com

Merhaba arkadaşlar.Bu siteyi bizzat ben açtım.İçinde hazır sistemler ile ilgili bir çok paylaşım ve destek bulunucak daha yeni açtım forumu içinde neredeyse hiçbir konu yok şu an için ama işi ilerletmekte kararlıyım gayet diğer sitelerde olmayan eklenti ve temaları da paylaşıcaz forumda.Blogger,Wordpress,Joomla,Drupal,SMF,MyBB hakkında temalar,eklentiler,modifikasyonlar,destek ve SEO yapılandırması hakkında geniş bir arşiv bulundurucaz.Umarız işinizi görür.Desteklemeniz ricası ile

Antexpo.ComHazır Sistem Eklenti,Modifikasyon,Temaları ve SEO yapılandırmaları

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Yararlı Siteler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Antexpo.Com

  1. Trigonomik dedi ki:

    Öncelikle eğer gönüllü modlar bulamazsan zor olacaktır, çok görüyoruz çevrede forum açıp kapayanları, gerçekten içerikleri sadece siz giriyorsanız zamanla bıkacaksınız. Ama proje güzel bir proje, yalnız antexpo açılımı nedir tam olarak merak ettim 🙂

  2. The-Ice dedi ki:

    Kapatmaya karar verdim bile açıkçası.Bunu düşünmemiştim bile açıkçası.Host+Domain bir tanıdığımın kullanmıyorum vereyim dedi peki dedim.Açıkçası MyBB'yi merak ettiğim için ve kodlama biçimini öğrenebilmek için yaptım.Belki WordPress kurup yeni tema yaparım.Kısacası reklam yapmam ise saçma idi gerçekten kendimi sorguladım manyakmıyım diye ama hayır yoo bunu kabul etmiyorum manyak değilim ben.

    Öptüm.

Bir Cevap Yazın

