Bu Blogda Kullandıklarım

Merhaba gençler bu yazıyı neden yazdım bende bilmiyorum ama ne biliyim bilgilendirme olsun diye yazdım galiba yahu.


Tema:
•Techified tema kullanıyorum öncelikle bu tema WordPress teması olup Bu Adres* tarafından Blogger için dönüştürülmüştür.

Widgetlar: 
Altta Gördüğünüz uzun çubuk Wibiya* servisidir bedava oluşturabilirsiniz.
•Sol tarafran bulunan twetter sayfamızı ve yeni tweetleri gösteren çubuğa Tweetboard* sayfasından ulaşabilirsiniz.
•Feedburner’ın bir çok hizmetini tabiki kullanıyorum.Feedburner* sayfasından GMail üyeliğinizle ulaşabilirsiniz.
•Gene Google’a ait özel arama çubuğunu kullanıyorum.
•Blogger’a ait olan bir çok widget tabi ki.Röntgencilerdeki de Blogger Widget’i.
•Sosyal imleme olarak ShareThis*.
PollDaddy* sitesini ise anket için kullanıyorum.
•Facebook’u da Hayran Kutusu ve Hayran Sayfası için kullandım
•İletişim ve Site Öner sayfalarında ise JotForm* kullanıyorum.

Modifikasyonlar:
Ve geldik en uzunlarından birisine.Öncelikle hepsini hatırlamadığımı belirteyim,

•Sayfa numarası temamla birlikte geldi.
•”Devamını Oku” özelliğiyle baya oynadım yazının sonunda “Devamını Oku!” yazıyordu ve komiktir tag kullandığım yazılarda çıkmayıp kullanmadıklarımda çıkıyordu.
•Blogger Tepkiler çıkmıyorlardı ekledik artık çıkıyorlar.
•Sosyal imleme 2 tane var birini atlarsanız diğerini görün diye.
•Tooltip ekledik çok hoşuma gitti bu.[O ne lan*Aha bu oluyor ciğerim benim]
•Seçilen yazılar art€ık siyah arka planlı ve pembe.Çok hoş gözüktü lan.
•Aynı kategoriden bir kaç yazı linki ekledik yazı altına hoşuna gidebilir onlarda bebğim.
•SEO’ya yardımcı olsun diye blog ve yazı başlıklarıyla oynadım biraz uuu beybi.
•Tema İngilazca idi onu düzelttim

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Duyurular ve Yenilikler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

