Kendi Kendime

+Bu Ben OluyorumOff sıkıldım gene…

Buda İçim OluyorYazı yaz rahatlatır?

+Onu bile istemiyorum düşün aklıma hiçbirşey gelmiyor.

-Nolduki lan bu kadar?

+Bilmiyorum ki…Yazmayı çok istiyorum lâkin aklıma bişey gelmiyor.

-E bunu yazsana.

+Neyi lan?!

-Oğlum bu iç monoloğu işte.

+Saçmalama lan.Herkesin deli olduğumu bilmesi gerekmez.

-E kendini öyle tanıtıyorsun.Heheh

+Imsıkırttiğim.

-Hehe.Ne oldu len?

+Bi enteresan insanım anasını yalıyımYumuşatmaya
çalıştım epeyce ama size kalmış tabi.
.

-Nasıl yani,ne gibi baa?

+Ya oğlum ben ankamadım gitti.?!

-Neyi lan oğlum dellendirme beni iticemKüfürü
yumuşatma çabalarım No:2
kalıcan ha!

+Kızma lan söyliycem ama şimdi kızıcan bişeyler yapıcan tırsıyorum ulan.

-Bak kardeşim söyliycen mi?

+Tamam tamam.Abi ben gene yalnızlıklardayım yav…

-Hah gene mi…

+Dedim bak azarı yedik gene…

-Bu kaçıncı lan ama…

+Sence…Sence neden?

-Ney neden lan?

+Neden böyle oluyor?

-Oğlum anlamıyorum ki?Ne demeye çakışıyosun?

+Neden sence hem sevgili bulup,hem de mutlu olamıyorum,uzun bi ilişki isterken hep kısa sürüyor?

-Gerçek aşk olmasın?

+O konuya şu an giremiycem

-Girersek çıkamayız zaten

+İyi hadi sus şimdi

-Uyuycam zaten ben.

+İyi…

Sen ne dersin moruk?

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

