Biliyorum Tamaaam…

Evet biliyorum…Yazmıyorum 1 haftacık kadar…Ama süper işler yaptım ya çok iyiydi valla bak…
Kastamonu>Daday>Yukarı Çömlekçiler Köyü>Barış Atlı Turizm burdaydım.Çarşamba sabahı yola çıktım ve Akşamüstü oradaydım.


Ankara’dan binlerce kez daha nefret etmemi sağladı…Hoş gerek yoktu bunu anlamak için taa oraya gitmeme ama iyi ki gitmişim…Tesis çok müthiş manzara desen manzara,sıcak su desen var,İnternet yok,Avea çekmiyor her oda da televizyon yok tam benlik yani bi internet fena olmazdı sırf blog için gerçi.


Manzara şöyle ki; müthiş bir derinlik,yeni biçilmiş tarlarların sarısı biter bitmez,yemyeşil çamlar başlıyor.Tam karşında bir gölet var.
Bu aşağıdaki fotoda görükmese de var gölet yeminlen :


Gelelim tesise,evinizi komple temelinden kaldırıp dağın başına koyduğunuzu düşünün,temiz bir aile ortamı var gerek çalışanları gerek tesis sahipleri sohbetin 2.saatinden sonra sizin akrabanız olup çıkıyorlar.Soğuk suratlar ve mesafeli görevlilerle yüz yüze değilsiniz,Tesisin sahipleri her zaman yanınızdalar.Müthiş insanlar gerçektende bir daha kesin gidersiniz yani…



Şimdiden uyarıyım bende Ağustos gibi tekrardan gidicem,sonra vay efendim neden yazmıyo bu huni demeyiniz.

Ankara’dan 4 İstanbuldan 5.30 , 6 Saat civarında sürüyor otobüs ile.Kastamonudan Daday’a yarım saatte kalkan 2 otobüs firması var.Daday’dan da çiftlik sahibine tefon ederseniz gelir alır sizi o olmadı taksiyle 20 TL tutar:D.Gene sitede görebilirsin at’a binmek istediğin anda.Turu 15-20 TL ama 15 dk’lık değil bu tur.10 KM yaklaşık 1.5 Saat süren turlar.Önceden de belirttiğim gibi maliyette kesinlikle problem olmaz orada yatak 70 TL gecelik 3 öğün yemek dahil,zaten mutfak hep açık acıktığınız an gidip tıkınabilirsiniz 🙂

Müthiş bir tatil için : “Barış Atlı Turizm”Giden Benden Selam Söylesin Lan

Reklamlar

About Lacivert

HuniliBlog.Com'un tek yazarıyım. Bana hep deli derler ama ben kimseye deli demedim. Sitemi ziyaret ederseniz hakkımda daha çok şey öğrenebilirsiniz
Bu yazı Benden Naneler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Biliyorum Tamaaam…

  1. Azze dedi ki:

    mükemmel görünüyor,

    maliyet, aktivite, ulaşım rahatlığı konusunda aydınlatsana biraz?

    atlı turizm dedin de, var mı öyle at binme imkanı?

    Tek başıma gitsem kurda kuşa yem olur muyum?

    Sorarım bunları!

  2. The-Ice dedi ki:

    Azze sitede ulaşım bilgileri var aslında ama anlatayım :).Ankara'dan 4 İstanbuldan 5.30 , 6 Saat civarında sürüyor otobüs ile.Kastamonudan Daday'a yarım saatte kalkan 2 otobüs firması var.Daday'dan da çiftlik sahibine tefon ederseniz gelir alır sizi o olmadı taksiyle 20 TL tutar:D.Gene sitede görebilirsin at'a binmek istediğin anda.Turu 15-20 TL ama 15 dk'lık değil bu tur.10 KM yaklaşık 1.5 Saat süren turlar.Önceden de belirttiğim gibi maliyette kesinlikle problem olmaz orada yatak 70 TL gecelik 3 öğün yemek dahil,zaten mutfak hep açık acıktığınız an gidip tıkınabilirsiniz 🙂

  3. Atlas Akın dedi ki:

    Seneye değil öbür seneye beraber inşallah!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s